woensdag 29 augustus 2012

easelkaart met zwanen


Op de beurs in Den Bosch heb ik zoveel mallen gezien onder andere deze, en vindt hem heel erg mooi. Maar vond de prijs ook wel aan de hoge kant, misschien dat ik hem op de open dag bij Pipoos koop wie weet is er dan wel weer een aktie met korting. Dus toen ik een stand tegen kwam waar ze al gestanste vormen hadden heb ik er daar wat van gekocht en dat is deze kaart geworden, vind hem toch wel erg mooi. dus die zal best nog wel in mijn mandje vallen binnenkort !!

Bedankt voor het kijken en wie weet heb je wel zin om een berichtje te plaatsen !!

7 opmerkingen:

  1. Wauww, Ria, wat een stijlvolle kaart heb je gemaakt!! Zelf heb ik die mal ook en ik vind hem super!! Ik heb in ieder geval geen spijt van de aankoop!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart is het geworden.
    Leuk hoor met het wit en zwart.
    Liefs Sandra xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woooooh, wauw !! Schitterende kaart, heel stijlvol, ingetogen en tegelijk heel speels.
    Prachtig, Ria.
    Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart! Ik heb het stansje ook gezien en niet gekocht vanwege de prijs. Jij brengt mij nu wel aan het twijfelen :)
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, het is inderdaad een prachtige stans, maar ja er zijn er zoveel he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad een prachtige stans, Ria!!
    Je hebt er een super mooie kaart mee gemaakt!!
    Lieve groetjes,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Ria.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen