vrijdag 1 februari 2013

De Stempelgalerie !!!

Gisteren zijn Marian/ Elly en ik een dagje naar Deventer geweest en hebben daar een super leuke dag gehad, natuurlijk hebben we ook de stempelgalerie bezocht!!! Tjonge zeg wat veel stempels, denk zeker wel zo'n 5/ 6000 stempels in de winkel en dan staat er nog van alles in een ander kamertje, waar de eigenaar Gerard Bot nog wat stempels gehaald heeft, omdat we natuurlijk niet konden kiezen.Wat een gezellige en behulpzame meneer is Gerard !!! ik heb even een collage gemaakt van de winkel, maar dit is nog lang niet alles, overal staan/liggen stempels gemount/ongemount, zoek maar uit !! Hij maakt ook op vraag, mocht je iets speciaals zoeken, vraag het hem en als hij het kan maken maakt hij het voor je. !!!!
Hierbij mijn aankopen, eigenlijk helemaal niet zoveel, maar wel super leuke stempeltjes !!!
Marian en Elly hebben natuurlijk ook stempels gekocht maar die staan niet op de foto !!! Mocht je in de buurt komen ga gerust een kijkje nemen, want je verveelt je absoluut niet in de winkel !!!

8 opmerkingen:

  1. oh, wat een leuke stempels Ria, dat handje vind ik super !! mooie tip !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, ik kan me voorstellen dat je niet kon kiezen !!! :-) Leuke stempels heb je gekocht, vind de autootjes erg leuk.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhhhhhhhhhhhh Ria, daar zou ik echt niet naar toe kunnen met een pinpas of creditcard. Ik zou echt niet kunnen stoppen met kopen. Mooie stempels heb je uitgezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er wel uit dat je een paar uur zoet ben geweest in die winkel, leuke stempels heb je uitgezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh dat klinkt heerlijk!!!
    online kijk ik mijn ogen al uit, laat staan in het echie!!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat gaaf Ria, daar had ik ook wel heen willen gaan. en dan dat facebook stempeltje, hoog hebbe gehalte hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke stempels heb je gekocht, Ria!! Het lijkt mij inderdaad verschrikkelijhk moeilijk om een keuze te maken uit al die prachtuige stempels!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan me voorstellen dat het vreselijk moeilijk was om te kiezen! Het is een heerlijke winkel! Maar, als ik in de buurt daar ben ga ik ook altijd even naar Eefde, naar de stempelwinkel! Nog meer, zeg maar gerust heel veel stempels! (neem dan wel een gevulde beurs mee...) Groetjes, Gerrina (Uit Nuenen, bij Eindhoven)

    BeantwoordenVerwijderen