vrijdag 1 maart 2013

Camera gepimpt !!!!

Ik had hier nog een hele oude camera liggen en iedere als ik hem in de hand nam wilde ik hem wegdoen, totdat ik bij Tamara allerlei leuke gepimpte oude attributen zag en zij mij op het idee bracht omdit met de camera te gaan doen. Gisteravond ben ik bij haar thuis geweest en hebben we samen de camera dus gepimpt. ik vind hem super gaaf geworden, wilde hem eigenlijk aan de dorpsfotograaf cadeau doen voor zijn verjaardag, maar daar twijfel ik nu over. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden !!! zal ik hem houden of weggeven ???haha

15 opmerkingen:

  1. Wauww, Ria, wat een schitterende camera is het geworden!! Super gaaf, zeg!! Ik zou hem zelf houden en een ere-plaatsje geven: Goed in in het zicht, zodat iedereen hem kan bewonderen!! Zonde om hem weg te geven!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Ria. Weggeven met pijn in het hart, mmmmm, moeilijke keuze. Maar je kan voor jezelf nog altijd eentje maken.
    Ik vind hem wauw-geweldig. Als je beslist om hem toch te geven, ga je iemand héél blij maken.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind em helemaal top en wat een leuk idee, ik heb er hier ook nog een paar liggen, wie weet ga ik ze ook wel pimpen, nooit aan gedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow wat is ie mooi geworden, dat is een moeilijke keuze weggeven of niet...
    Van geven word je altijd wel heel blij, misschien heeft hij nog wel een oude fototoestel liggen, pimp je er gewoon nog 1 voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhh wowwwww Ria,wat prachtig gedaan,ben er weg van.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helemaal top prachtig zo gemaakt

    fijne weekend

    xx Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig hoe je de camera gepimpt hebt.En uuuu weggeven???? zal ik niet doen!zelf houden en een mooi plaatsje voor hem zoeken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het was ook super gezellig en weggeven mag ook aan mij hoor, hoef ik zelf niet meer op zoek, haha.
    X Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is super, wat een leuk idee! Ik weet niet op wat voor voet je met de fotograaf staat en hoe goed je hem kent, daar zal het natuurlijk aan liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maak er nog maar een voor jezelf, je hebt hem toch voor Henk gemaakt en hij zal er reuze blij mee zijn. Je hebt vrijdag samen met ons genoeg spullen ingeslagen om er nog een te maken, ha ha!!!!
    Groetjes van Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit een gaaf idee en ik zou hem pas weggeven als ik er nog één had, anders zou ik hem lekker zelf houden en in een vitrine zetten. Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wauw, super! Ik kwam ook nog zo'n oudje tegen in de kast, volgens mij net weggegooid... snik...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gewoon weggeven voor wie hij bedoeld was en dan ruilen tegen een ouwetje wat hij vast nog wel ergens heeft liggen. Kun je er lekker nog een maken en die zelf houden.
    Superleuk idee en gaaf uitgevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat is dit gaaf Ria!!! Fabtastisch, een geweldig cadeau natuurlijk en gewoon ook nog eentje voor jezelf maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gewoon tot volgend jaar zelf neerzetten, dan is hij immers weer jarig........
    Wel heeeeeeel gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen